Les postres de l’antigó, que tothom s’atribueix la seva recepta i en concret ningú sap d’on procedeixen….!!!
Ingredients:
Per a la llet fregida:
Per a unes 15 porcions
500 ml. de llet
50 grms. de sucre
50 grms. de Maizena
1 branqueta de canyella
La pell d’una llimona
Per arrebossar:
1 ou batut
Una mica de farina blanca
Una mica de sucre
Una mica de canyella en pols
Oli d’oliva
Preparació:
En un cassó, posem 1/4 de litre de llet amb la pell de llimona i la branqueta de canyella, al foc, quan arrenqui el bull, el retirem i ho deixem infusionar una estona.
Retirem la pell de llimona i la branca de canyella de la llet.
En un bol, posem el sucre, la Maizena i ho mesclem, afegim els 3/4 de litre de llet restants i remenem bé perqué no quedi cap grumoll.
Afegim aquesta mescla a la llet que havíem infusionat, ho posem al foc fins que comenci a bullir, retirem i ho posem dins d’un recipient d’uns 18×14 cmts.
Ho deixem refredar, tapem amb film i reservem a la nevera.
Tallem a quadradets, els passem per farina i desprès per l’ou batut.
Els fregim, en una paella amb l’oli ben calent, els posem damunt de paper de cuina i els arrebossem amb una mescla de sucre i canyella en pols.
Bon Profit !!