De fet, el gelat és de vainilla i hauria d’haver quedat de color clar amb els trossets d’Oreo, però vaig posar les galetes triturades mentre es mesclava tot a la geladora i per aixó ha quedat del color de la xocolata…… si us agrada més de l’altra manera, heu de mesclar les galetes trossejades amb ganivet, quan ja hagi acabat aquest procés, o sigui abans de posar-lo al congelador. A casa els ha agradat tant, que si em descuido, no tinc temps ni de fer la foto pel bloc !!
La recepta és del bloc: La receta de la felicidad
Ingredients:
Per a la crema:
250 ml. de llet
250 ml. de nata per muntar
150 grms. de sucre
1beina de vainilla
30 grms. de Maizena
3 rovells d’ou
Per muntar el gelat:
10/15 galetes Oreo
250 ml. de nata per muntar
Preparació:
De la crema:
En un cassó, a foc lent, posar 125 ml. de llet, la beina de vainilla, el sucre, remenar fins que bulli i retirar del foc.
En un perolet, posar la maizena, la llet restant i remenar fins que es disolgui, afegir els rovells d’ou i batre.
Afegir aquesta mescla a la llet del cassó i tornar a posar al foc fins que espessi.
Deixar refredar, tapat amb film.
Muntar el gelat:
Muntar la nata i afegir suaument a la crema.
Posar en un recipient i congelar.
Al cap d’una hora, treure del congelador i batre, així un parell o tres de vegades, en l’última, afegir les galetes Oreo trossejades.
Si teniu geladora, quan hagueu mesclat la crema amb la nata muntada, mesclar uns 30 minuts, quan en quedin cinc, afegir les galetes i congelar.
Treure del congelador uns minuts abans de servir.
Bon Profit !!